•  
    • ADVERTISING
      •  
      •  
    • Instagram opcije

    •  
    • Brzina kojom je Instagram stekao popularnost dobro je poznata - za otprilke godinu i po dana, od tek jedne u gomili novih aplikacija, postao je milijardu dolara vredna Facebook akvizicija. To je bilo u aprilu 2012, a danas ova društvena mreža ima više od 500 miliona korisnika širom sveta i po svim parametrima, ubraja se među najpopularnije. Ipak, kako je došao, uspeh tako može i da ode, pa zato Instagram stalno uvodi nove servise, a nekako im je u tome najveća inspiracija  ono što Snapchat takođe uspešno radi. Naravno, treba imati na umu da iza njih ne stoji tako moćan sistem kao što je Facebook, pa stoga i ne čudi što im je i broj korisnika značajno manji - negde oko 200 miliona.

      U svakom slučaju, pre izvesnog vremena predstavljena je opcija Instagram Stories, veoma slična onome na čemu je Snapchat i zasnovao svoju popularnost - štp znači da se njenim aktiviranjem fotografije posle 24 časa brišu sa naloga korisnika. Jednostavno, nešto što je danas bilo popularno ili važno, sutra može da se pretvori u svoju suprotnost i zato je najbolje da nestane! Osim toga, dodata je i mogućnost Live, koja funkcioniše na sličnom principu - video je dostupan samo tokom streaming-a, a potom se briše. Dakle, ne postoji način ponovo da se gleda. A i zašto bi? Jer, već u sledećem trenutku uživo može da ide nešto drugo... 

    •  
    •  
    • Komentari

    •  
    •  
      • Mozaik

      • eModa

        Pedeseto izdanje CES sajma u Las Vegasu ni ove godine nije razočaralo one koji su uspeli da ga posete. Bezmalo četiri hiljade izlagača iz čitavog sveta predstavilo je novotarije koje bi mogle na revolucionarni način da izmene našu svakodnevicu.   Doduše, bilo je tu i ekscentričnih  tehnoloških naprava koje verovatno neće imati budućnosti, ali opet - ko zna?  Ešarpa - Maska koja štiti od zagađenog vazduha Među stvarima koje bi trebalo da uđu u masovnu upotrebu je, recimo, ešarpa-maska. Štiti od zagađenog vazduha. Osim što je korisna, budući da ...

    •  
     
    •  
    • ADVERTISING
      •