•  
    • ADVERTISING
      •  
      •  
    • Instagram opcije

    •  
    • Brzina kojom je Instagram stekao popularnost dobro je poznata - za otprilke godinu i po dana, od tek jedne u gomili novih aplikacija, postao je milijardu dolara vredna Facebook akvizicija. To je bilo u aprilu 2012, a danas ova društvena mreža ima više od 500 miliona korisnika širom sveta i po svim parametrima, ubraja se među najpopularnije. Ipak, kako je došao, uspeh tako može i da ode, pa zato Instagram stalno uvodi nove servise, a nekako im je u tome najveća inspiracija  ono što Snapchat takođe uspešno radi. Naravno, treba imati na umu da iza njih ne stoji tako moćan sistem kao što je Facebook, pa stoga i ne čudi što im je i broj korisnika značajno manji - negde oko 200 miliona.

      U svakom slučaju, pre izvesnog vremena predstavljena je opcija Instagram Stories, veoma slična onome na čemu je Snapchat i zasnovao svoju popularnost - štp znači da se njenim aktiviranjem fotografije posle 24 časa brišu sa naloga korisnika. Jednostavno, nešto što je danas bilo popularno ili važno, sutra može da se pretvori u svoju suprotnost i zato je najbolje da nestane! Osim toga, dodata je i mogućnost Live, koja funkcioniše na sličnom principu - video je dostupan samo tokom streaming-a, a potom se briše. Dakle, ne postoji način ponovo da se gleda. A i zašto bi? Jer, već u sledećem trenutku uživo može da ide nešto drugo... 

    •  
    •  
    • Komentari

    •  
    •  
      • Mozaik

      • Steve Jobs nije video...
      • Steve Jobs nije video...

        Prema opštem mišljenju, Stiv Džobs je bio jedan od najvećih vizionara našeg vremena. Svojim originalnim idejama izmenio je svet u kojem živimo, a, između ostalog, verovatno je i najzaslužniji za nastanak koncepta smartphone-a - barem u ovom obliku kakav danas poznajemo. Jer iako su, strogo gledano, i pre iPhone-a, predstavljenog na Macworld skupu u januaru 2007.godine, postojali telefoni sa ekranima osetljivim na dodir, odnosno bez fizički odvojenih tastera sa brojevima, kao što je, recimo, bio model IBM Simon iz 1992, proizvod koji je osmislio tim na čelu sa Džobsom, ...

    •  
     
    •  
    • ADVERTISING
      •