•  
    • ADVERTISING
      •  
      •  
    • Instagram opcije

    •  
    • Brzina kojom je Instagram stekao popularnost dobro je poznata - za otprilke godinu i po dana, od tek jedne u gomili novih aplikacija, postao je milijardu dolara vredna Facebook akvizicija. To je bilo u aprilu 2012, a danas ova društvena mreža ima više od 500 miliona korisnika širom sveta i po svim parametrima, ubraja se među najpopularnije. Ipak, kako je došao, uspeh tako može i da ode, pa zato Instagram stalno uvodi nove servise, a nekako im je u tome najveća inspiracija  ono što Snapchat takođe uspešno radi. Naravno, treba imati na umu da iza njih ne stoji tako moćan sistem kao što je Facebook, pa stoga i ne čudi što im je i broj korisnika značajno manji - negde oko 200 miliona.

      U svakom slučaju, pre izvesnog vremena predstavljena je opcija Instagram Stories, veoma slična onome na čemu je Snapchat i zasnovao svoju popularnost - štp znači da se njenim aktiviranjem fotografije posle 24 časa brišu sa naloga korisnika. Jednostavno, nešto što je danas bilo popularno ili važno, sutra može da se pretvori u svoju suprotnost i zato je najbolje da nestane! Osim toga, dodata je i mogućnost Live, koja funkcioniše na sličnom principu - video je dostupan samo tokom streaming-a, a potom se briše. Dakle, ne postoji način ponovo da se gleda. A i zašto bi? Jer, već u sledećem trenutku uživo može da ide nešto drugo... 

    •  
    •  
    • Komentari

    •  
    •  
      • Mozaik

      • Prehodnica IPhone-a

        Ma koliko neka ideja bila velika i pametna, ponekad je - posebno kada je reč o tehnološkim inovacijama - više od njene suštine, značajniji trenutak u kojem se pojavila. Recimo, japanska kompanija Casio je još 1984.godine predstavila ručni sat AT-550 koji je, pored klasičnog tela s kazaljkama, imao i mali digitron sa touchscreen ekranom, dakle apsolutno revolucionarnu novinu, ali osim što se mnogi zaluđenici u tehniku i danas na forumima s nostalgijom sećaju tog modela, reakcija tržišta zapravo uopšte nije bila adekvatna. Posebno ako se ima u vidu da mu ni cena nije bila ...

    •  
     
    •  
    • ADVERTISING
      •