•  
    • ADVERTISING
      •  
      •  
    • Snap spectacles

    •  
    • Kao što vrlo dobro znamo, naočare mogu u značajnoj meri da utiču na nečiji izgled. Naravno, ne stoji svaki model svakome na isti način, a mnogo zavisi i od dizajna. E sad, budući da je reč o pomagalu sa kojim pre ili kasnije svi moramo da završimo, implementacija  dostupnih tehnologija je jedan od izazova sa kojim su najveće IT kompanije poslednjih godina pokušavale da se izbore. S druge strane, upravo je tehnologija i nametala ne baš mala ograničenja, pa su zato “pametne” naočare često delovale - najblaže rečeno - ekstravagantno. O glomaznosti, pa čak i nepraktičnosti da i ne govorimo…

      Međutim, čini se da je kompanija Snap Inc, znatno poznatija pod donedavnim imenom Snapchat, uspela da reši spomenute probleme i tržištu ponudi naočare koje izgledaju potpuno prihvatljivo, a opet imaju neke vrlo napredne funkcionalnosti.  Uz jednu važnu razliku u odnosu na manje-više sve prethodnike - reč je o uređaju koji je, pre svega, kamera, a ne displej. Dakle, kroz njih se stvarnost ne simulira, nego beleži. Snimanje se aktivira dodirom ivice iznad levog stakla i klipovi mogu da traju do 10 sekundi.  Putem Bluetooth-a ili wi-fi-a naočare su povezane sa  “smartphone”-om, tako da su snimci praktično odmah vidljivi kroz aplikaciju. Ili upload-ovani, svejedno. Zanimljivo je da je video moguće gledati i horizontalno i vertikalno - telefon će sam prepoznati položaj i prema tome i prilagoditi sliku, bez bilo kakve defomacije. Njen kvalitet je u tehničkom smislu apsolutno zadovoljavajući i zapravo je približan onome što može da uradi neka obična GoPro kamera. Što je - budimo  iskreni - za većinu korisnika i sasvim dovoljno…   

    •  
    •  
    • Komentari

    •  
    •  
      • Mozaik

      • Steve Jobs nije video...
      • Steve Jobs nije video...

        Prema opštem mišljenju, Stiv Džobs je bio jedan od najvećih vizionara našeg vremena. Svojim originalnim idejama izmenio je svet u kojem živimo, a, između ostalog, verovatno je i najzaslužniji za nastanak koncepta smartphone-a - barem u ovom obliku kakav danas poznajemo. Jer iako su, strogo gledano, i pre iPhone-a, predstavljenog na Macworld skupu u januaru 2007.godine, postojali telefoni sa ekranima osetljivim na dodir, odnosno bez fizički odvojenih tastera sa brojevima, kao što je, recimo, bio model IBM Simon iz 1992, proizvod koji je osmislio tim na čelu sa Džobsom, ...

    •  
     
    •  
    • ADVERTISING
      •