•  
    • ADVERTISING
      •  
      •  
    • Snap spectacles

    •  
    • Kao što vrlo dobro znamo, naočare mogu u značajnoj meri da utiču na nečiji izgled. Naravno, ne stoji svaki model svakome na isti način, a mnogo zavisi i od dizajna. E sad, budući da je reč o pomagalu sa kojim pre ili kasnije svi moramo da završimo, implementacija  dostupnih tehnologija je jedan od izazova sa kojim su najveće IT kompanije poslednjih godina pokušavale da se izbore. S druge strane, upravo je tehnologija i nametala ne baš mala ograničenja, pa su zato “pametne” naočare često delovale - najblaže rečeno - ekstravagantno. O glomaznosti, pa čak i nepraktičnosti da i ne govorimo…

      Međutim, čini se da je kompanija Snap Inc, znatno poznatija pod donedavnim imenom Snapchat, uspela da reši spomenute probleme i tržištu ponudi naočare koje izgledaju potpuno prihvatljivo, a opet imaju neke vrlo napredne funkcionalnosti.  Uz jednu važnu razliku u odnosu na manje-više sve prethodnike - reč je o uređaju koji je, pre svega, kamera, a ne displej. Dakle, kroz njih se stvarnost ne simulira, nego beleži. Snimanje se aktivira dodirom ivice iznad levog stakla i klipovi mogu da traju do 10 sekundi.  Putem Bluetooth-a ili wi-fi-a naočare su povezane sa  “smartphone”-om, tako da su snimci praktično odmah vidljivi kroz aplikaciju. Ili upload-ovani, svejedno. Zanimljivo je da je video moguće gledati i horizontalno i vertikalno - telefon će sam prepoznati položaj i prema tome i prilagoditi sliku, bez bilo kakve defomacije. Njen kvalitet je u tehničkom smislu apsolutno zadovoljavajući i zapravo je približan onome što može da uradi neka obična GoPro kamera. Što je - budimo  iskreni - za većinu korisnika i sasvim dovoljno…   

    •  
    •  
    • Komentari

    •  
    •  
      • Mozaik

      • Decentralizacija Interneta

        Iako Srbija ni izdaleka ne pripada redu tehnološki najrazvijenijih zemalja, u nekim stvarima i ne zaostajemo tako mnogo. Na primer, internet je dostupan praktično svuda, bilo da je reč o kablovskoj, ADSL ili mobilnoj konekciji. Kvalitet te veze može da varira, ali je ipak ima i stabilna je. Ukratko, to je postalo nešto što se maltene podrazumeva. S druge strane, mnogi verovatno nisu ni svesni da najveći broj stanovnika planete - njih oko 4 milijarde - zapravo uopšte nema pristup internetu. Ili je konekcija toliko loša, da samo formalno postoji. Decentralizacija Interneta  ...

    •  
     
    •  
    • ADVERTISING
      •