•  
    • ADVERTISING
      •  
      •  
    • Lifeprint

    •  
    • Ideja o štampaču malih dimenzija nije nova, ali je uređaj koji se zove Lifeprint dao novu dimenziju toj ideji! U vremenu kada sve mora da bude praktično i lako za upotrebu, kompanija po kojoj je spomenuti uređaj i dobio ime, osmislila je nešto što je pored veličine, revolucionarno i zbog činjenice da štrampa fotografije koje su, zapravo, video klipovi. Na prvi pogled ne samo da zvuči šašavo, već i nemoguće, ali jednostavno - tako je. A evo i kako funkcioniše… Snimite video vašim pametnim telefonom ili tabletom i onda, bluetooth vezom, kroz aplikaciju, taj klip pošaljete na štampanje. Usput, moguće je i dodavanje raznih efekata i filtera, što svaki prosečni korisnik Instagram-a verovatno može da uradi bez mnogo razmišljanja. Međutim, prava čarolija stiže tek kada Lifeprint završi štampanje, jer je za njihovo „oživljavanje“ dovoljno samo uperiti kameru telefona i na vaše oči fotografije će postati video. Pritom je potpuno nebitno koja faza snimljenog materijala je odabrana, aplikacija svaku prepoznaje kao pokretnu sliku… Veličinu Lifeprint-a je najbolje dočarati ako ga uporedimo sa džepnom knjigom. Tačnije, još je manji, što znači da ovaj uređaj bez problema možete da stavite u jaknu, torbu ili ranac i po potrebi ga izvučete i uradite šta treba. Naravno, nema nikakvih kablova, sve je wireless. Uostalom, šta danas nije?

    •  
    •  
    • Komentari

    •  
    •  
      • Mozaik

      • Prehodnica IPhone-a

        Ma koliko neka ideja bila velika i pametna, ponekad je - posebno kada je reč o tehnološkim inovacijama - više od njene suštine, značajniji trenutak u kojem se pojavila. Recimo, japanska kompanija Casio je još 1984.godine predstavila ručni sat AT-550 koji je, pored klasičnog tela s kazaljkama, imao i mali digitron sa touchscreen ekranom, dakle apsolutno revolucionarnu novinu, ali osim što se mnogi zaluđenici u tehniku i danas na forumima s nostalgijom sećaju tog modela, reakcija tržišta zapravo uopšte nije bila adekvatna. Posebno ako se ima u vidu da mu ni cena nije bila ...

    •  
     
    •  
    • ADVERTISING
      •